Ένα ταξίδι στο...

Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Ξανά νοικοκύρης

Και ξανά οι νοικοκύρηδες!!! 
ΔΕΝ θέλω να πληρώσω (ΕΓΩ) ο νοικοκύρης, να πληρώσουν οι υπόλοιποι. Αυτή είναι η περίληψη των διαφόρων αιτημάτων των ευγενών αυτοαπασχολουμένων (μεταφορείς, ταξιτζήδες, παραγωγοί-έμποροι, κλπ). 

ΔΕΝ θέλω να πληρώσω τη εφορία-ΔΕΝ θέλω να έχω ταμειακή μηχανή.
Θέλω να είμαι αυτοαπασχολούμενος επιχειρηματίας, χωρίς να πληρώνω φόρους. 
Θέλω να είμαι παραγωγός-έμπορος και φορολογικά να αντιμετωπίζομαι σαν ακτήμονας. Θέλω να μεταφέρω στο ταξί όποιον θέλω, εάν θέλω και να χρεώσω όσο θέλω. 

ΝΑΙ ΕΓΩ Ο ΝΟΙΚΟΚΥΡΗΣ!!!

Οι άλλοι μπορούν να πληρώνουν φόρους για την δική μου επιδότηση, τα νοσοκομεία που χρειάζομαι, τους δρόμους κλπ.
Μεγάλη πλάκα έχει όμως το εξωφρενικό γλύψιμο των εμπόρων προς την κυβέρνηση. Τα επιμελητήρια τους έγιναν βασιλικότεροι του βασιλέως.Καλή η τακτική τους.

Σε λίγο θα αρχίσουν να ζητούν ΚΑΙ πάλι δανεικά για ανάπτυξη!!! (βίλες, BMW, MERCEDES κλπ). 
Φυσικά θα επικαλεστούν ότι πάντα ήταν με τη νομιμότητα.
Άστα βράστα....

ΚΑΙ οι ηγέτες σχεδιάζουν στον ΟΗΕ την επόμενη χιλιετία. 

Κλαψ-κλαψ-κλαψ...
Share/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια: