Ένα ταξίδι στο...

Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Oμερτά


Έσπασε η ομερτα. Πρώτη φορά στην Ελλάδα επίσημα, παραδέχεται πρώην εθνοπατέρας και βάλε, ότι ΕΚΛΕΨΕ!!! μάλλον για την ακρίβεια - δέχτηκε χορηγία - από την πολυεθνική Siemens. Στο λογαριασμό που άνοιξε στην Ελβετία μέσω τρίτου, γι'αυτό το λόγο, βρήκε κάποια στιγμή ακόμη 250000 μάρκα, αλλά δεν γνωρίζει ακόμη και τώρα τον καταθέτη. Υποψιάζεται βέβαια το αφεντικό του, αλλά από τακτ δεν ρώτησε, απλά τα τσέπωσε!!!
Το σκεπτικό της ομολογίας αντίστοιχο του δακτυλοκουνίστρα Παυλίδη!!!

-Ρε κουφάλες!!! λέτε ότι πήρα εκατομμύρια ενώ εγώ άρπαξα ΜΟΝΟ 250000 μάρκα και βρήκα και άλλα τόσα μετά. Ναι τα πήρα αλλά όχι όλα εγώ!!! Να φύγετε να πάτε αλλού!!!-
-Εάν πάντως μάθετε ποιος έβαλε τα άλλα 250000 να μου το πείτε για να ξέρω, μην νιώθω υποχρεωμένος σε άλλον-
-Αυτά έχω να πω και μη με πολυσκοτίζεται γιατί ενδεχόμενο μπορεί να θυμηθώ και απο μονος
μου!!!-

Πάγωσαν όλοι οι βολευτες, ΟΧΙ από την πτώση τους από τα σύννεφα ΑΛΛΑ από το σπάσιμο της μεταξύ τους ομερτα!!!
Η συνέχεια του έργου, είναι που πάγωσε, ΟΛΟΥΣ τους διαχειριστές εξουσίας (πολιτικούς, δημοσιογράφους, δικαστικούς, κλπ). Τώρα αρχίζει να αγγίζει και αυτούς η κρίση.

Ένα νέο 89' βρίσκετε μπροστά μας ΑΛΗΘΙΝΟ αυτή τη φορά!!!
Share/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια: