Ένα ταξίδι στο...

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Αγρότης μονός!!!


Αγρότης μόνος ψάχνει, τι ψάχνει όμως;
Τα σημάδια φάνηκαν από τον Οκτώβρη. Αγρότης μόνος ψάχνει!!! ήταν ριάλιτι τηλεοπτικού καναλιού.
Το αποτέλεσμα έψαχνε και δεν έβρισκε.
Άσχημη χρονιά για τον αγρότη. Η συνέχεια το 2010 ανάλογη.
Συνηθισμένοι από παλιά και πεπεισμένοι ότι κλείνοντας δυο δρόμους θα γινόταν η δουλειά τους αποφάσισαν να πράξουν αυτό που γνωρίζουν καλά:
-να κλείσουν τους δρόμους!!!
Νόμιζαν ότι σε μια εβδομάδα το πολύ θα έπαιρναν το μπαξίσι τους, όλα καλά!!!... και ραντεβού του χρόνου. Ο καιρός όμως περνούσε και το μόνο που κατάφεραν είναι να βρεθεί σύσσωμη η κοινωνία απέναντί τους. Κάλεσαν το Βούλγαρο Πρωθυπουργό!!! για να θέσουν τα αιτήματά τους. Άλλαζαν τα αιτήματα τους σαν τα πουκάμισα. Έκλειναν όλα τα μπλόκα τις ώρες των δελτίων ειδήσεων!!! Μεσημέρι και βράδυ!!!
Κλείσιμο με delivery!!!
Εν τω μεταξύ η Δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση έδινε τη μάχη της στο Νταβός και αυτοί σαν πέμπτη (5η') φάλαγγα ενεργούσαν στο εσωτερικό. Η αντίδραση της κοινωνίας μέχρι στιγμής ανεκτικότατη. Τους καλεί ακόμη σε διάλογο και συνομιλεί μαζί τους.
Συνομιλεί με τον αγρότη που ψάχνει, συνομιλεί με τον αγρότη που ανοίγει το μπλόκο για να παει ο οπαδός στο γήπεδο και ο τζογαδόρος στο καζίνο!!! και όμως παρόλα αυτά δεν μπορεί να λύσει τα μπλόκα. Ξαφνικά εμφανίστηκε απρόσμενος σύμμαχος και μάλιστα δυνατός.
Χάθηκαν από τα κανάλια οι ζωντανές συνδέσεις και οι συνεντεύξεις των (αγανακτισμένων) αγροτών εξαιτίας... ενός διαζυγίου!!!
Η Μενεγακη και η προσωπική της περιπέτεια σπάνε τα μπλόκα.
Χωρίς δημοσιότητα οι συγκεκριμένοι αγρότες που ψάχνουν αργά ή γρήγορα, με όση αξιοπρέπεια τους απέμεινε, θα γυρίσουν στα καφενεία.
Κούκος μονός με ένα σκάρτο!!!
Share/Bookmark

2 σχόλια:

evangelos naxios είπε...

Πολυ ωραια αναρτηση!Θελω την ερμηνεια σε μια απορια,πως θα με ονομαζαν εαν εγω ο αρματιστης που και εγω δεν ζω στην ιδανικη κοινωνια,για να διεκδικησω δημοκρατικα τα δικαιωματα μου κατεβασω τ'αρματα στους δρομους??Θελω να μου πεις πως θα ονομαζομουν εγω ο αεροπορος που για να διεκδικησω τα δικαιωματα μου δεν πεταγα καθημερηνα να προστατεψω την οικογενεια σου,που κινδυνευω καθε ημερα στον αερα,να πεθανω στα 25,30,35,40 χρονια μου για να σε φυλαω εσενα και την πατριδα μου ,η οποια δεν με φυλαει απο τους πολιτικους που "κακοδιαχειριζονται"τα ταμεια μου.Δεν με φυλαει απο τους γιατρους που μου ζητανε φακελακι 4000 ευρω,δεν με φυλαει απο τους εφοριακους που εχουν μισθο δυο φορες περισοτερο απο τον δικο μου και για αυτους ειναι δημοκρατια να βουλιαζουν την πατριδα μου,ενω εγω δεν εχω δικαιωματα,πες μου εγω που οι συμμαθητες μου αφησαν ορφανα παιδια,ενω εγω καθε πρωι δεν ξερω αν ξαναεπιστρεψω να με δει η οικογενεια μου,ενω καποιοι αλλοι που λαμβανουν 2 φορες περισοτερα χρηματα τον μηνα απο εμενα και ονομαζονται τελωνειακοι ειναι δημοκρατικο τους δικαιωμα να απεργουν και να αφηνουν την πατριδα μου να ριμαζει???Πες μου εγω που εχω χιλιδες ωρες στον αερα,πες μου με τι ηρεμια αυριο θα κανω αναχαιτησεις οταν καποιοι,κομματοσκυλα με το μοναδικο εφοδιο να τρεχουν πισω απο καποιους ελεηνους πολιτικους,να λαμβανουν μισθο απο την πατριδα μου που τα καναλια καθε βραδυ με βομβαρδιζουν οτι θα πτωχευσει,καποιοι που ειναι στην βουλη με 16 μισθους απειλουν να κανουν το δημοκρατικο τους δικαιωμα της απεργιας....τωρα σε αφηνω,προσπαθω να ηρεμησω,κτυπαει συναγιερμος,σ'ενα λεπτο πρεπει να ειμαι απογειωμενος , να κανω τον σταυρο μου,να δω την φωτογραφια των δικων μου,εγω φευγω παω για αναχαιτηση μπορει να μην γυρισω,εγω ορκιστηκα εαν πρεπει να πεθανω για την πατριδα μου.....τους πολιτικους,τους εφοριακους,τους υπαλληλους της βουλης,τους τελωνιακους,τους γιατρους,τους αγροτες ,ολους αυτους που εχουν δικαιωματα....να λεηλατουν την πατριδα μου,για ολους αυτους που για εμενα δεν αφησαν ουτε ενα δικαιωμα,να ζω ελευθερος.....να μπορω να ειμαι ελευθερος μεχρι να πεθανω για την πατριδα μου...να ζω ελευθερος μα μην με πεθανει η πατριδα μου.
Δοξα τον Θεο επεστρεψα παλι,μιλησα με τον αδελφο μου,ειναι αστυνομικος χθες βραδυ σε φυλαγε απο κακοποιους που προσπαθουν να βαλουν ναρκωτικα στην κοινωνια μας,στα παιδια μας,αυτος το μονο δικαιωμα που εχει ειναι το φυλαχτο που του εδωσε η μανα μας,αυτη που εσυ βριζεις,αυτη που σε ακουει να λες τον αδελφο μου μπατσο-γουρουνι -δολοφονο ,ενω αυτος δεν εχει δικαιωμα κανενα,μονο υποχρεωσεις εχει.....σ'φηνω πρεπει να φυγω κτυπαει συναγιερμος....προσευχησου για μενα για τους συμμαθητες μου που εχουν βλαβη σε 5000 ποδια,προσευχησου για τα παιδια μας ,για την μεγαλη μας αγαπη την πατριδα μου....φευγω,με συγχωρεις σε κουρασα.

yiohan είπε...

Ευχαριστω για το σχολιο αλλά καπου σε εχασα.
Οσο για την πατριδα που αναφερεις εμεις την εχουμε κανει ετσι, εμεις ειμαστε εφοριακοι με φακελακι, εμεις ειμαστε γιατροι με φακελακι.
Καπου πρεπει να τελειωσει η ιστορια.
Ευχαριστω και παλι για την επικοινωνια