Ένα ταξίδι στο...

Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

32 λεπτά τα 100 μέτρα!!!


32 λεπτά τα 100 μέτρα. Τόσο έκανα αργά το απόγευμα γυρίζοντας σπίτι. Η διαδρομή έγινε με το αυτοκίνητο, μετά δε και από αυτό,κατάλαβα για μια ακόμη φορά το δίκαιο των αιτημάτων των αγροτών!!!
Το περιστατικό ήταν το κερασάκι στην τούρτα.
Έβλεπα αυτούς του -αγνούς αγωνιστές- να κλείνουν τους δρόμους με μόνο σκοπό την ταλαιπωρία των υπολοίπων. Όσο μεγαλύτερη ουρά έβλεπαν τόσο πιο πολύ ηδονιζόταν. Και τόσο ποιο πολύ καταλάβαινα τον αγώνα τους.
Πρέπει να τιμωρηθώ γιατί δεν δωροδοκώ την συγκεκριμένη τάξη.

Εγώ τους κόβω τις επιδοτήσεις. Εγώ δηλώνω μαϊμού φυτεμένα στρέμματα για να πάρω αποζημίωση. Εγώ μεταφέρω από στάνη σε στάνη τα ζωντανά, ώστε να μετρηθούν καμία δεκάρια φορές. Εγώ βρέχω το βαμβάκι κατά την παράδοση. Εγώ βάζω κόκκινο πετρέλαιο στο αμάξι μου. Εγώ έχω 3500κκ αγροτικό τζιπ. Εγώ δίνω βεβαίωση παραγωγού, στο δικηγόρο-γιατρό, για να έχει και αυτός ο καημένος αγροτικό τζιπάκι. Εγώ σαν άλλος επαναστάτης είμαι στη ομάδα του Μπουτα, του Κοκινουλη,του Αραμπατζη και του ΒΕΛΗΓΚΕΚΑ!!!


Έτσι πρέπει να τιμωρηθώ και να μου κλείσουν το δρόμο
!!!

Share/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια: